Brakuje Ci energii na co dzień? Tym pobudzisz swój metabolizm…

Napisany przez dnia Lis 23, 2016 w Nowości | 0 komentarzy

Często czujesz się zmęczony i ociężały? Brakuje Ci energii nawet bezpośrednio po przebudzeniu? To niewątpliwy znak, że powinieneś wprowadzić drastyczne zmiany do swojej diety. Postaw na produkty, które pobudzą do działania Twój metabolizm niezależnie od pory dnia.

owoce i warzywa

Pauline Mak z Flickr.com CC 2.0

Dzisiejsze czasy nie sprzyjają zdrowemu stylowi życia – biegiem przemieszczamy się z miejsca na miejsce, a jemy w międzyczasie. Niestety to powoduje często wiele dolegliwości pochodzących z układu pokarmowego, krwionośnego i innych. Nieprawidłowa dieta wpływa również na nasze samopoczucie. Nie tylko nabieramy więcej ciała, ale też czujemy się zmęczeni i ociężali przez cały dzień (patrz więcej tutaj: http://zdrowie-naturalnie.com.pl). Podpowiadamy zatem co jeść by pobudzić metabolizm do działania oraz prezentujemy produkty, które naturalnie dodadzą energii.

Uzupełnij swoją dietę o kwasy Omega -3

To substancja, która coraz częściej jest wypierana w naszej diecie przez szkodliwe dla zdrowia kwasy omega-6. W przeciwieństwie do nich kwasy omega-3 zaliczane są do nienasyconych kwasów tłuszczowych. Ich bogatym źródłem są tłuste ryby morskie, takie jak halibut, makrela czy łosoś, a także olej lniany, sojowy i rzepakowy. Zawiera je również w śladowych ilościach fasola oraz orzechy włoskie.

Warto zadbać o ich uzupełnianie w codziennej diecie, gdyż kwasy omega-3 zapobiegają rozwojowi nowotworów, a także zmniejszą ryzyko chorób układu krążenia, w tym zawałowi serca. Wspierają również pracę wątroby, która dzięki nim sprawniej radzi sobie z procesem trawienia tłuszczów.

Witaminy z grupy B ułatwią trawienie węglowodanów

To witaminy, które z łatwością rozpuszczają się w wodzie, przez to są one dość szybko wydalane z naszego organizmu. Warto więc zadbać o ich regularne uzupełnianie, gdyż mają one duże znaczenie dla naszego dobrego zdrowia oraz samopoczucia. Witaminy z grupy B, wpływają bowiem nie tylko kojąco na układ nerwowy – działają antystresowo i uspokajająco, ale również regulują pracę układu pokarmowego. Uczestniczą one bowiem w procesie trawienia węglowodanów, dzięki temu wpływają na odczuwalny poziom energii. Dodatkowo stabilizują poziom cukru we krwi oraz zapobiegają zaleganiu glukozy.

Błonnik niezbędny element Twojej diety

Można go kupić jako syntetyczny suplement diety, jednak najlepiej dostarczać go naturalnie, w codziennej diecie. Najbogatszym źródłem błonnika są suszone śliwki, otręby owsiane oraz jabłka. Nie tylko wspiera pracę układu pokarmowego – pomaga oczyścić organizm z toksyn, ale też wspiera proces odchudzania. Błonnik w kontakcie z wodą puchnie, dzięki temu naturalnie wypełnia żołądek, co nadaje uczucie sytości przez długi czas po posiłku.

VN:F [1.9.22_1171]
Oceny: 10.0/10 (1 głos)
VN:F [1.9.22_1171]
Oceny: +1 (z 1 głos)